Schimba datele calatoriei

Oferte

Descrierea hotelului



INFORMATII GENERALE

Mera Onix este unul dintre cele mai indragite hoteluri din Cap Aurora, unde te bucuri de un sejur fara griji in spatii de cazare moderne, te rasfeti cu delicii culinare locale si internationale, te relaxezi la piscine, precum cea de tip Infinity, Kids pool sau iti iei avant pe toboganele acvatice. Cu muzica si divertisment pentru toate gusturile, soare, plaja, distractie si voie buna, vacanta ta la mare se poate prelungi la nesfarsit.

FACILITATI UNITATE
Dotari generale (informatii suplimentare): parcare proprie -gratuita in limita locurilor disponibile. Terasa restaurantului este animata in fiecare seara de nenumarate momente artistice, atat pentru copii cat si pentru adulti. Plaja privata, in partea dreapta a resortului (9000 mp, sezlonguri gratuite in limita disponibilitatii)

Fitness/Wellness/Sport (informatii suplimentare):
Piscina Infinity iti ofera o perpectiva unica, dincolo de limite. Piscina cu margini infinite poate fi considerata o adevarata mare personala, iluzia optica fiind una incredibila! Aceasta are o suprafata de 600 mp si un design modern. Resortul dispune si de o piscina creata special pentru toboganul acvatic cu 3 canale.
Copiii se pot distra intr-o piscina cu apa incalzita, special conceputa pentru ei, cu o adancime maxima de 50 cm.
La piscine se desfasoara pe parcursul zilei diverse programe: aqua gym, concursuri, spectacole si alte surprize.
Plaja Mera Onix se afla la doar 30 m de resort, dispunand de beach bar in regim all inclusive.


Distractie (informatii suplimentare) :
Mera Onix a pregatit pentru cei mai mici oaspeti ai sai o serie de experiente incantatoare, punandu-le la dispozitie un spatiu destinat exclusiv lor: un loc de joaca in interior, unde se pot bucura de o multime de jocuri si activitati. Printre activitatile ce se desfasoara pe parcursul intregii zile, amintim: concursurile si competitiile, pictura, parada costumelor si momentele unice oferite de personajele Disney.
Observaii
* La orice serviciu solicitat suplimentar fata de pachetele din oferta, se va adauga comisionul agentiei.

DESCRIERE CAMERE
Dotari camere: sistem de acces in camera pe baza de cartela/bratara, aer conditionat, TV LCD, telefon, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, prosoape de plaja, balcon, minibar contra cost.
Numar total camere: 350

Camera dubla matrimoniala/ twin are o suprafata de de 15. mp, pat matrimonial (180/190 cm) sau doua paturi individuale ( 80/190 cm).
Recomandare: Camera Dubla poate gazdui 2 adulti si 1 copil.

Apartamente Junior: - Apartamentul Junior Suite este compus din camera de zi, cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial, avand o suprafata de aproximativ 30 mp. Apartamentul dispune de o singura baie.
Recomandare: Junior Suite este destinat cazarii a 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti. Acest tip de camera nu suporta adaugarea unui pat suplimentar.

Camera Dubla Family - suprafata de aproximatix 24 mp; doua dormitoare cu pat matrimonial (180/190 cm), interconectate, fiecare camera cu baie proprie si intrari individuale din holul principal. Acest tip de spatiu de cazare nu permite adaugarea de pat suplimentar.
Recomandare: Camera Dubla Family poate gazdui pana la 4 adulti.
Acest tip de camera nu suporta adaugarea unui pat suplimentar.

Apartament Junior Suite cu Jacuzzi pe terasa- suprafata de aproximatix 30 mp + terasa generoasa cu jacuzzi, dormitor cu pat matrimonial (180/190 cm) si living cu canapea extensibila, o baie in dormitor.
Recomandare: Junior Suite este destinat cazarii a 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti.
Acest tip de camera nu suporta adaugarea unui pat suplimentar.

Camera Dubla King cu Jacuzzi pe terasa, are o suprafata de aproximativ 20 mp, pat matrimonial (180/190cm) si canapea extensibila (140/190cm).
Recomandare: Camera Dubla poate gazdui 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti.
Acest tip de camera nu suporta adaugarea unui pat suplimentar.

Produsele din minibar sunt disponibile, in toate camerele, contra cost.


POLITICI
TERMENI SI CONDITII GENERALE

Sosire si plecare
Serviciile din ziua sosirii incep cu pranzul (13:00 - 15:00), moment in care veti primi bratara care va ofera acces la facilitatile resortului mentionate in pachetul all inclusive.
Alocarea camerelor se efectueaza incepand cu ora 16:00.
Check-out-ul se realizeaza cel tarziu la ora 11:00 si presupune predarea cardurilor de acces si a bratarilor. Dupa aceasta ora nu va mai fi permis accesul la facilitatile resortului.
La solicitarea clientilor si in functie de camerele disponibile, se poate depasi ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 11.00, contra cost (50% din tariful afisat la receptie). Depasirea cu mai mult de 6 ore se taxeaza 100% din tariful afisat la receptie. Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fara plata. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pasaport, certificat de nastere in cazul copiilor) si a voucher-ului emis de agentie.

Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea Resortului din ziua cazarii. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate sau situate intr-un anumit hotel. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care Resortul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatilor.
Hotelul nu percepe taxa pentru parcare si nici nu retine locuri pentru turisti. Parcarea este gratuita in limita disponibilitatii. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.
Program functionare Restaurant si Bar:
Programul de functionare al Restaurantului Mera Onix:
- micul dejun se serveste zilnic intre orele 7.00- 09:30
- pranzul se serveste zilnic intre orele 13.00- 15.00;
- gustarea se serveste zilnic intre orele 10:30 - 12:00; 16:30 - 18:00
- cina se serveste zilnic intre orele 19:00-21:00
Programul de entertainment de pe terasa Restaurantului Mera Onix se va desfasura zilnic intre orele 19:00 si 22:30.
Programul de functionare al barului a la carte din zona piscinei este 10.00 - 23.00.
In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o tinuta decenta, fara obiecte si accesorii de plaja.
Este interzisa parasirea restaurantului sau terasei cu alimente si/sau bauturi, vesela, tacamuri, etc. Minibarul este disponibil in toate camerele contra cost.

Fumatul
Fumatul este interzis in incinta hotelului, exceptand balcoanele camerelor si spatiile din hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turistii care nu respecta aceasta regula vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amenda de la 100 lei la 500 lei).

Animalele de companie
Este interzis accesul cu animale de companie in incinta hotelului. Mera Onix are dreptul sa refuze cazarea clientilor insotiti de animale de companie sub sanctiunea anularii rezervarii si a platii unei penalitati, echivalentul a 50% din valoarea intregului sejur rezervat.; aceiasi sanctiune se aplica si in cazul in care se constata prezenta in hotel a animalelor sau pasarilor de companie dupa efectuarea cazarii.

Protectia datelor personale
Mera Onix garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clientilor. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuarii unei rezervari sau in vederea prestarii serviciilor de turism si alimentatie publica nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Mera Onix trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
Datele personale sunt prelucrate intr-un mod care asigura securitatea si protectia impotriva prelucrarii neautorizate, sunt colectate in vederea prestarii serviciilor specifice si pe durata de prestare a acestora. S-ar putea sa fie necesar ca documentele de identificare prezentate sa fie fotocopiate sau scanate, pastrarea acestora facindu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse in sisteme de evidenta ale unor autoritati publice ( spre. ex. Politie). Nu exista intentia Prestatorului de a transfera aceste date catre un alt operator, decat in masura necesara indeplinirii obligatiilor contractuale iar orice transfer va fi facut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va sterge, distruge sau anonimiza datele personale in conditii de siguranta.
Exista oricind dreptul de opozitie ( in conditiile legale, de a va opune prelucrarii), acces la datele furnizate ( confirmare daca prelucram sau nu datele personale), la rectificarea acestora ( daca sunt inexacte, incomplete), la stergerea, restrictionarea prelucrarii sau la portabilitatea lor ( de a le primi intr-un anumit format si suport si a le transmite unui alt operator, in masura in care prelucrarea se face automatizat);
Exsita dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Naionala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instantele judecatoresti).
Obligatia de furnizare a datelor personale este una legala, in scopurile sus mentionate fara de care serviciile nu se pot presta. Hotelul nu urmareste sa creeze profiluri de orice tipar din aceasta prelucrare, nefacind obiectul unui proces decizional. Daca scopul prelucrarii se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veti fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale in termenul legal iar prelucrarea nu este de natura sa creeze un risc pentru drepturile si libertatile clientului/turistului.

Siguranta
Intreg hotelul este supravegheat prin sistem video. Turistii au posibilitatea de a solicita Resortului pastrarea bunurilor de valoare (documente,aparatura electronica sau alte asemenea obiecte de valoare) Acestea vor fi predate la receptie in baza unui proces verbal.
Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta Resortului (camera, sali de conferinta, restaurant, bar, zona piscinelor, plaja sau parcare) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice.
Hotelul nu isi asuma raspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni in urma utilizarii in mod neadecvat a piscinelor si altor dotari din cadrul hotelului sau datorate neatentiei.

Obligatiile Turistului
La Check in turistii vor primi bratara Mera Onix care trebuie purtata in mod obligatoriu pe toata durata sejurului.
Accesul la serviciile din incinta proprietatii se va face numai in baza bratarii Mera.
Turistul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea in aceleasi conditii la plecare, in caz contrar eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta. In cazul in care la sosirea in camera obiectele de inventar prezente in camera nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligatia de a informa receptia imediat referitor la acest aspect in vederea corectarii situatiei, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima. Turistul este raspunzator fata de hotel pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului.
Este strict interzisa introducerea si folosirea in camerele hotelului a aparaturii electrocasnice (cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in hotel.
Conform Hotararii nr. 283/23.12.2020 a Consiliului Local Mangalia, toti turistii cu varsta peste 18 ani vor achita la check-in taxa de statiune in valoare de 5 lei/persoana/zi.

Conduita
Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a turistilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Mera Onix sau deranjeaza alti turisti. Hotelul isi rezerva dreptul de a-si selecta Clientela.
Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului hotelului Mera Onix va duce la evacuarea turistului din hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent. Desocotirea cu turistul este responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala.

Reclamatii
Reclamatiile privind calitatea si cantitatea serviciilor vor fi facute in scris de catre turisti sau reprezentanti ai AGENTULUI in momentul producerii lor si pana la plecarea turistilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamatiile facute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare.
Reclamatiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunostinta hotelului in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului, cu prezentarea dovezilor
Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului.
Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Resortului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a hotelului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite.
Hotelul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Hotelul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale .
In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist. Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli.
Legea aplicabila. Litigii
Drepturile si obligatiile partilor prevazute de Termeni si Conditii Generale, precum si toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate si guvernate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Dispozitii finale
Hotelul are dreptul sa modifice unilateral oricand T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabila Agentului si turistilor de la data la care le-a fost adusa la cunostinta prin orice mijloc (afisare, e-mail, etc.).
Turistul este raspunzator pentru luarea la cunostinta si respectarea Termenilor si conditiilor generale pe intreaga durata a sederii.


SERVICII MASA
Servicii de masa all inclusive (in regim bufet, oferite la restaurant):
- micul dejun se serveste zilnic intre orele 7.00 - 09:30
- pranzul se serveste zilnic intre orele 13:00 - 15:00;
- gustarea se serveste zilnic intre orele 10:30 - 12:00; 16:30 - 18:00
- cina se serveste zilnic intre orele 19:00-21:00
- apa plata, apa minerala, cafea si bauturi racoritoare oferite la restaurant si pe terasa intre orele 7:00 - 22:00.
- vinul casei si bere draft oferite la restaurant si pe terasa intre orele 11:00 - 22:00;
- lichior, vermut, vodca, coniac, oferite la restaurant in timpul mesei de pranz (13:00 - 15.00) si cina (19:00 - 21:00);
Bauturile incluse in pachet nu sunt imbuteliate, acestea se servesc in pahare de unica folosinta(plastic/carton).
Serviciile din ziua sosirii incep cu pranzul (13:00 - 15:00), moment in care veti primi bratara care va ofera acces la facilitatile resortului mentionate in pachetul all inclusive.
Alocarea camerelor se efectueaza incepand cu ora 16:00. Check-out-ul se realizeaza cel tarziu la ora 11:00 si presupune predarea cardurilor de acces si a bratarilor. Dupa aceasta ora nu va mai fi permis accesul la facilitatile resortului.

Servicii incluse (all inclusive):
Piscina pentru adulti;
Umbrele si sezlonguri la piscina in limita locurilor disponibile (alocarea sezlongurilor se face in ordinea sosirii la piscina);
Parcare in limita locurilor disponibile;
Parc de joaca pentru copii, mini Aquapark pentru copii;
Piscina pentru copii incalzita;
Piscina cu tobogane acvatice - 3 canale,
Teatru de vara pentru copii;
Club animatie copii;
Jocuri si concursuri adulti si copii (piscine, terasa);
Animatori;
Muzica live;
Program artistic;
Umbrele si sezlonguri la plaja in limita locurilor disponibile (alocarea sezlongurilor se face in ordinea sosirii la plaja); prosoape plaja/piscina;
Internet WIFI;
Pat bebe tip tarc la cerere, in limita disponibilitatii;
Beach Bar All inclusive.

Servicii optionale (contra cost):
Bar piscina a la carte;
Minibar in camera


FACILITATI COPII
CAMERA DUBLA STANDARD
Capacitate maxima: 2 adulti si 2 copii 0- 11 ani sau 3 adulti;

JUNIOR SUITE APARTAMENT DUBLA FAMILY
Capacitate maxima: 4 persoane

CAMERA DUBLA KING
Capacitate maxima: 2 adulti si 2 copii 0-11 ani sau 3 adulti;

FACILITATI EVENIMENTE
Centrul de conferinte Mera Onix, ideal pentru evenimente corporate tip seminarii si teambuilding-uri, poate gazdui pana la 800 de persoane.
Construit individual fata de hotel, centru este alcatuit dintr-o sala modulara care are acces in interior atat prin receptia hotelului, cat si prin parcare.
Este alegerea optima pentru evenimente corporate de dimensiuni medii si mari.



Harta

 
 

Alte hoteluri in destinatie

MERA ONIX.

Cap Aurora, Jud. Constanta, Romania

de la 2300 Lei/pers